Monday, September 15, 2008

Just a Little Girl


3 comments:

Debra said...

Good morning, Etta.
Such a sweet drawing.
I have a drawing I am going to turn into a painting. It is a child holding her pet-nope, I just checked my sketch book, I have two drawings, one is a girl holding her pet duck, the other is a girl holding her rabbit.
I think I'm going to buy canvas to paint on, instead of masonite or barn boards. But I will use acrylic paint.

I love your art, Etta. There is such a warm feeling in it.
Love, Debra

Anonymous said...

Oi, muito obrigada pelos votos de felicidade.
Realmente amo muito meu marido e não consigo me ver sem ele, espero que o Pai Celestial nos dê muitos e muitos anos de união, com muita saude e sabedoria. Quando vi o Johan pela primeira vez sabia que era com ele que me casaria, meu coracão estava batendo acelerado e eu nao parava de pensar no sorriso dele e quando chegou o dia de busca-lo no aeroporto saltei em seus bracos para nunca mais sair deles pois sentia que o conhecia de longa data e que agora eu o reencontrara. Sou muito feliz com o Johan, somos muito companheiros um do outro. Ele é um amor de marido e amigo.

Minha sogra é amante da pintura assim como você, ela gostou da sua arte, mostrei a ela o seu blog.

Parabens pelo seu dom.
Mais uma vez OBRIGADA!
Beijos no coracão. ^3^
Suellen

Anonymous said...

hi...ms etta thank you for the comment...it's been for quite a time since i last post something on my blog because i am so busy with my commitment with the children. I am Montessori teacher and i am so preoccupied these days...hehehe..thanks for the appreciation of my photo..rest assured i'll be back...Thanks